مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 19:322022-06-11سياسي

احیای جایگاه معنوی سادات در مسیر تقویت اتحاد امت اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، رییس مجمع جهانی سادات، عصر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه استان در حاشیه مراسم افتتاح دبیرخانه مجمع جهانی سادات که ظهر امروز در منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز برگزار شد، در خصوص چگونگی تشکیل و وظایف مجمع جهانی سادات توضیحاتی ارائه کرد.

  وی گفت: مجمع جهانی سادات در سال 1400 با دریافت مجوز رسمی از وزارت کشور و نهادهای ذیربط اعلام موجودیت کرد.

مجمع جهانی سادات یک تشکیلات سازمانی با بوروکراسی دست و پاگیر نیست؛ بلکه یک تشکیلات مردم نهاد عمل گراست که باید چابک، عملیاتی و در دسترس همه باشد و امنای جامعه متولی امر باشند.

  حجت الاسلام طباطبایی اضافه کرد: نگاه این است که در مجمع جهانی سادات افرادی باید در راس کار قرار بگیرند که دارای شاخصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اخلاقی، تعهدی و غیره باشند.

بنای این مجمع ارتباط مستقیم با نمایندگان ولی فقیه در استان های کشور و ارتباط با افرادی است که از سوی نمایندگان ولی فقیه انتخاب و یا تایید می شوند.

  خانه سادات  وی با بیان اینکه خانه سادات در استان های کشور در حال شکل گیری است؛ بیان کرد: به دلیل اهمیت موضوع و ویژگی منطقه اقتصادی پیام و همچنین به دلیل تعامل مثبت مسؤولان ، با حضور بخش مهمی از بدنه مهم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای جایگاه معنوی سادات در مسیر تقویت اتحاد امت اسلامی

احیای جایگاه معنوی سادات در مسیر تقویت اتحاد امت اسلامی