مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-11اجتماعي

دفع غیربهداشتی زباله در 24 نقطه مازندران/ شیرابه زباله به مخزن سد هراز رسید


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: عمده چالش های محیط زیست مازندران بحث پسماند آن است و تقریبا در 24 نقطه مازندران محل دفن و دفع زباله وجود دارد که در هیچ کدام از این مناطق دفع بهداشتی اتفاق نمی افتد و حجم زباله های تولیدی در مازندران 3 هزار و 500 تن در روز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عطاالله کاویان مدیرکل محیط زست مازندران در جلسه هیأت مذهبی بلال شهر محمودآباد در خصوص مسائل زیست محیطی استان اظهار کرد: استان مازندران استانی است که تقریباً وسعتی کمتر از یک و نیم درصد و جمعیت بیش از 4 و یک دهم درصدی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: استان مازندران تنوع اقلیمی بسیار متفاوتی دارد که طبق آمار در غرب استان بیش از هزار و 500 میلی متر و شرق استان حدود 500 میلی متر در سال بارندگی داریم؛ این امر باعث شده ما برای اینکه بتوانیم یک توسعه پایدار در زمینه کشاورزی داشته باشیم تصمیمات بزرگی گرفته می شود که نمونه اش انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان است.

کاویان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در استان سمنان صنایع بسیار گسترده ای مستقر شده بالاخره نگاه ها به این سمت رفته که آب دریای مازندران را با عملیات شیرین سازی، به این استان انتقال دهند و اما مسیری که بخواهد بیش از 250 کیلومتر لوله گذاری شود قرار است از چه مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع غیربهداشتی زباله در 24 نقطه مازندران/ شیرابه زباله به مخزن سد هراز رسید

دفع غیربهداشتی زباله در 24 نقطه مازندران/ شیرابه زباله به مخزن سد هراز رسید