مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 11:472022-06-11اقتصادي

سلاجقه: انتقال آب دریای خزر منتفی است/ با منابع آبی خود خوب برخورد نکردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه شامگاه گذشته در نشست خبری به مناسبت روز محیط زیست و رسانه افزود: منابع آبی در کشور محدود است بنابراین باید از تمام ظرفیت هایی که وجود دارد در تامین آب شرب، - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیطزیست گفت: درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان فعلا خبری نیست و منتفی شده، هیچ اتفاقی هم در این زمینه نیفتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه شامگاه گذشته در نشست خبری به مناسبت روز محیط زیست و رسانه افزود: منابع آبی در کشور محدود است بنابراین باید از تمام ظرفیت هایی که وجود دارد در تامین آب شرب، صنعت، کشاورزی و محیط زیست استفاده کنیم و البته در این مسیر باید نیاز ها اولویت بندی شوند.

وی اظهارداشت: همچنین درباره استفاده از آب های ژرف هم باید دقیق عمل کنیم و تمام زوایا سنجیده و حتی استفاده از این منبع هم باید اولویت بندی شود.

سلاجقه درباره انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع اگر قرار است انتقال بین حوضه ای صورت گیرد باید بر اساس مجوز های محیط زیستی باشد، همچنین حقابه محیط زیستی در مبداء و مسیر تامین شود.

با منابع آب کشور خوب برخورد نکرده ایم وی در ادامه با اشاره به مساله آب در کشور به عنوان یکی از دغدغه های دولت گفت: در بحث آب آن چیزی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: انتقال آب دریای خزر منتفی است/ با منابع آبی خود خوب برخورد نکردیم

سلاجقه: انتقال آب دریای خزر منتفی است/ با منابع آبی خود خوب برخورد نکردیم