مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 08:022022-06-11سياسي

حادثه قطار مشهد یزدنتیجه مسامحه با مقصرین سانحه قبل است


حادثه غم بار و تأسف زای برخورد قطار مشهد یزد با بیل مکانیکی قصه پر غصه ای است که سابقه قبلی دارد و مسامحه در برخورد با مقصرین سانحه سرانجامی تکراری را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ابرکوه، به نقل از پایگاه رسانی دفتر امام جمعه این شهرستان، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با تسلیت به بازماندگان سانحه قطار مشهد یزد، اظهار کرد: نماینده یزد خواستار ورود مجلس به این حکایت تلخ شده که امیدواریم بی سرانجام نشود تا از تکرار این فجایع جلوگیری شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام، گفت: موریانه هایی که امروز در فضای مجازی به ذهن نسل جوان افتاده اند سعی می کنند حقایق انقلاب را واژگون کنند و رفته رفته از انقلاب هویت زدایی کنند؛ اما امام عزیز روح انقلاب است و نباید نقش ایشان در جامعه کمرنگ و تحریف شود.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این که نیروهای ارزشی و انقلابی باید همچنان در وسط میدان باشند و اجازه ندهند دست نامحرمان به سمت انقلاب و معیارها و ارزش های آن دراز شود، افزود: دروغ و فریب دشمن باید با جهاد تبیین برای نسل جوان افشا و روشن شود تا جنگ روانی آنان خنثی شود.

التهاب اقتصادی کشور باید درمان شود حسینی در ادامه با تأکید بر اینکه کشور دچار التهاب اقتصادی است، ادامه داد: باید این بیماری را درمان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه قطار مشهد یزدنتیجه مسامحه با مقصرین سانحه قبل است

حادثه قطار مشهد یزدنتیجه مسامحه با مقصرین سانحه قبل است