مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 19:222022-06-10اجتماعي

بیشترین افت تحصیلی ناشی از کرونا در مناطق کمتربرخوردار رخ داده است


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بیشترین آسیب افت تحصیلی ناشی از کرونا در حاشیه شهرها و مناطق کمتر برخوردار رخ داده است که باید در تابستان پیش رو اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست با رؤسا و معاونین آموزش ابتدایی نواحی و مناطق اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: عمل صالح ما فرهنگیان، مدیریت صحیح کارهای تربیتی است و این رزق ماست که به این افتخار نائل آمدیم.

وی افزود: برنامه درسی اصلی زندگی ما کتاب قرآن است و این منبع به قدری غنی است که نیازی به منابع دیگر نداریم و جفا است که سراغ آن نرویم و در مقوله تربیت از آن به عنوان یک سند استفاده نکنیم.

حکیم زاده تصریح کرد: اصلی ترین ضربه ای که کرونا به آموزش و پرورش وارد کرد، در حوزه تربیت بود که باید به شکل ویژه به آن پرداخت شود تا این آسیب مرتفع شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: این که دانش آموزان را وارد فرآیند رقابتی در مدارس کنیم، کار شایسته ای نیست و با آیات و روایات ما در تضاد است و قرآن کریم، توفیق را در خرد جمعی می داند و موضوع اصالت به تشویق داده شده است و که خداوند بیان می کند که بنده ای که کار خیر ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین افت تحصیلی ناشی از کرونا در مناطق کمتربرخوردار رخ داده است

بیشترین افت تحصیلی ناشی از کرونا در مناطق کمتربرخوردار رخ داده است