مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 18:322022-06-10سياسي

افتتاح چیلرهای سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اعتبار 140میلیارد ریال


با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی چیلرهای سرمایشی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت رسما افتتاح و مورد بهره برداری نهایی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمد غلام نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با اشاره به اهمیت و ضرورت توسعه تجهیزاتی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با توجه به حوزه تحت پوشش آن اظهار کرد: چیلرهای این بیمارستان با ظرفیت 600 تن و با اعتباری بالغ بر  یکصد و چهل میلیارد ریال در راستای تامین سرمایش مطلوب بخش های مختلف بیمارستانی نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: با نصب و راه اندازی این چیلرها تحول چشمگیری در حوزه تاسیسات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به ویژه در بحث تامین، تجهیز و توسعه سرمایش این بیمارستان با توجه به طول دوره گرما در شهرستان کهگیلویه صورت خواهد گرفت.

غلام نژاد گفت: طی چند ماهه اخیر عزم مسئولین دانشگاهی حوزه سلامت استان با همراهی، جدیت و پی گیری های نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، در راستای برطرف نمودن مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت موجب شد تا این مهم با اختصاص بیش از 140 میلیارد ریال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چیلرهای سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اعتبار 140میلیارد ریال

افتتاح چیلرهای سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اعتبار 140میلیارد ریال