مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 14:472022-06-10سياسي

آیت الله ناصری: مسئولان با عملکرد درست، مانع تبلیغات سوءدشمنان نظام شوند


مسئولان با عملکرد درست و مناسب خود به خصوص برای مهار گرانی ها و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جلو تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان، اظهار کرد: دولت با نیت خالص در حال غلبه بر مشکلات فرهنگی و اقتصادی است و باید مردم در کنار هم به یاری مسئولان بشتابند.

وی با بیان این که مشکل اقتصادی و معیشتی در کنار سایر مسایل باید محور اقدامات و برنامه محوری دولت باشد افزود: همه مردم به نقش و نیت دولت واقف هستند ولی باید روز به روز بر تلاش ها برای برون رفت از مشکلات افزوده شود.

امام جمعه یزد به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم در سالگرد ارتحال امام راحل (ره ) اشاره کرد و گفت: باید مردم و مسئولان برای تداوم راه امام و شهیدان همچنان نقشه راه بنیانگذار جمهوری اسلامی و توصیه های رهبر معظم انقلاب را عمل کنند.

ناصری بیان کرد: باید با فعالیت های فرهنگی و اقتصادی و کار انقلابی و مدیریت گسترده جهادی جلو جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان علیه نظام گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: تحریف حقایق انقلاب و هویت زدایی در کنار از بین بردن روحیه انقلابی و اعتماد به مسئولان دلسوز نظام جزو اهداف و حربه استکبار جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: مسئولان با عملکرد درست، مانع تبلیغات سوءدشمنان نظام شوند

آیت الله ناصری: مسئولان با عملکرد درست، مانع تبلیغات سوءدشمنان نظام شوند