مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-10بين الملل

حمایت زنان اراکی از زنان فلسطینی با پخت غذای مقلوبه(غذای فلسطینی)


همزمان با اتفاقات اخیر در فلسطین، جمعی از بانوان اراکی با پخت غذای مقلوبه (غذای فلسطینی) از زنان فلسطینی و خادمان مسجدالاقصی حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز همزمان با اتفاقات اخیر در فلسطین، جمعی از بانوان اراکی با پخت غذای مقلوبه  (غذای فلسطینی)   از زنان فلسطینی و خادمان مسجدالاقصی حمایت کردند.

بر اساس این گزارش به دلیل اتفاقات اخیر در فلسطین و ورود چندهزار نفری یهودیان به مسجدالاقصی و رقص پرچم در فلسطین وبه قتل رساندن خبرنگاران، جمعی از بانوان اراکی با تجمع در پارک بانوان با پخت غذای مقلوبه(غذای فلسطینی) از زنان فلسطینی و خادمان مسجدالاقصی حمایت کردند.

  مقلوبه غذایی است که اسراییلی ها از آن می ترسند! مقلوبه یک نوع ته چین است که در تمام کشورهای عربی اما به روش مختلف با مواد مرغ، گوشت یا سبزیجات درست می شود.

نکته جالب در پخت و استفاده از این غذا این است که وقتی غذا پخته می شود، برای استفاده از آن غذا را از داخل قابلمه به روی یک سینی یا بشقاب بزرگ برمی گردانند.

حالا همین اتفاق، یعنی برگرداندن غذا روی ظرفی دیگر، باعث شده این غذا در فلسطین اشغالی تبدیل به نماد پیروزی قدس و واژگون شدن سلطه دشمنان قدس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت زنان اراکی از زنان فلسطینی با پخت غذای مقلوبه(غذای فلسطینی)

حمایت زنان اراکی از زنان فلسطینی با پخت غذای مقلوبه(غذای فلسطینی)