مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 12:172022-06-10ورزشي

تکرار لاف تراکتور در نقل وانتقالات؛ جدایی ساغلام و فسخ چندستاره


بسیاری از مهره های اصلی این تیم ساز جدایی کوک کرده اند چراکه مطالبات آنها سر به فلک کشیده و تراکتور پولی برای تسویه به آنها ندارد! - به نظر می رسد تیم تبریزی برخلاف ظواهری که از خود در نقل و انتقالات نشان می دهد، در لیگ 22 هم برای بقا تلاش خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ حذف نام تراکتور از پروفایل ساغلام نشان می دهد این مربی بی جهت گرانقیمت ترکیه ای با مدیران باشگاه به توافق نرسیده است اما در حالی که بحث تراکتور برای تمدید قرارداد سرمربی خارجی اش برسر 50 الی 100هزار دلار بوده است، بسیاری از مهره های اصلی این تیم ساز جدایی کوک کرده اند چراکه مطالبات آنها سر به فلک کشیده و تراکتور پولی برای تسویه به آنها ندارد! به این ترتیب مشخص می شود ژست تراکتور برای حضور قدرتمند در نقل و انتقالات، چندان واقعی نیست و آنها درگیر مسائل اولیه مالی هستند.

باشگاه تراکتور تبریز که طی روزهای اخیر به شدت در پی مذاکره با ارطغرول ساغلام و تمدید قرارداد این مربی بوده، با نامه تهدید آمیز چند بازیکن این تیم برای فسخ قرارداد نیز مواجه شده است.

براساس این گزارش، برخی بازیکنان تراکتور با ارسال نامه ای به این باشگاه اعلام کرده اند در صورتی که دریافتی آنها تا چند روز آینده به 80 درصد نرسد، قرارداد خود با سرخپوشان تبریزی را فسخ خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار لاف تراکتور در نقل وانتقالات؛ جدایی ساغلام و فسخ چندستاره

تکرار لاف تراکتور در نقل وانتقالات؛ جدایی ساغلام و فسخ چندستاره