مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 10:122022-06-10اقتصادي

خرید تضمینی و قراردادی دام در خراسان شمالی اجرایی می شود


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: خرید تضمینی و قراردادی دام برای رفع مشکلات دامداران پیشنهاد و قرار شد، تا بهتر شدن وضعیت، خرید تضمینی و قراردادی دام از دامداران چند استان کشور و به ویژه خراسان شمالی اجرایی می شود.

- امان اله حسین پور، رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: بسیاری از دامداران در خصوص قیمت دام گلایه هایی را دارند که قیمت گوشت به نسبت با قیمت نهاده پایین بوده و صرفه اقتصادی برای دامدار وجود ندارد.

وی گفت: با رایزنی هایی که با وزیر جهاد کشاورزی انجام شد، 2 راه حل برای رفع مشکلات دامداران پیشنهاد شده است، یک راه اینکه دام عشایر و دامداران به ویژه خراسان شمالی که بیشتر، دامداران خرد هستند تا بهتر شدن وضعیت خرید تضمینی اجرا شود.

  نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، راه حل دوم را انعقاد قرار داد با دامداران بیان کرد و افزود: طی این قرارداد نهادهای دامی در اختیار دامداران قرار می گیرد و دامداران در هنگام فروش دام خود اگر چنانچه قیمت دام در بازار گران تر بود دام خود را در بازار بفروشند و در غیر این صورت دامداران طی قراردادی که با دولت منعقد کرده اند دام های خود را با همان قیمت در اختیار دولت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی و قراردادی دام در خراسان شمالی اجرایی می شود

خرید تضمینی و قراردادی دام در خراسان شمالی اجرایی می شود