مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 09:422022-06-10سياسي

بیانیه ستاد مرکزی اعتکاف در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب


ستاد مرکزی اعتکاف کشور در لبیک به فرمایش تاریخی رهبر معظم انقلاب در مراسم 14 خرداد درباره «بهره گیری از سرمایه ایمانی مردم» بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی ستاد اعتکاف، ستاد مرکزی اعتکاف کشور در لبیک به فرمایش تاریخی رهبر معظم انقلاب در مراسم 14 خرداد درباره بهره گیری از سرمایه ایمانی مردم بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم والعصر ان الانسان لفی خسر اعتکاف به عنوان عملی عبادی- معنوی که در گذشته مهجور مانده بود، یکی از رویش های انقلاب اسلامی است.

اقبال و استقبال از این آیین شورانگیز به میزانی بوده که به صورت خودجوش و مردمی ستاد مرکزی در قم و ستادهای مردمی دیگر در استان ها و شهرستان ها و نیز در خارج از کشور شکل گرفته است.

در امتثال فرمان مطاع ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که در ضمن توصیه های تاریخی خود در مراسم سی وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از همگان خواستند از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید؛ مردم مومن اند، مردم ایمان دارند، این ایمان می تواند عمل صالح تولید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ستاد مرکزی اعتکاف در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب

بیانیه ستاد مرکزی اعتکاف در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب