مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 15:172022-06-09سياسي

چگونه کیفیت دفتر کار را ارتقا دهیم؟


طراحی دکوراسیون اداری احتیاج به تخصص و مهارت بیشتری نسبت به منازل مسکونی دارد زیرا دکوراسیون منزل باید مطابق سلیقه افراد ساکن در آن باشد اما محیط های اداری باید به گونه ای باشد تا علاوه بر رسمی بودن محیط و داشتن هنجار و نظم با مخاطب خود با هر سلیقه ای .

- عوامل موثر در دکوراسیون اداری خوب از جمله عواملی که در ساختار یک دکوراسیون نقش دارد نوع و سبک معماری به کار رفته در طراحی محیط است و امروزه اهمیت دکوراسیون داخلی و معماری پس از مدتها مجدد مورد توجه قرار گرفته است.

با دقت در معماری های انجام شده در زمان های قدیم سراسر ظرافت و ریزه کاری هایی دیده می شود که در سر تا سر آن ذوق و هنر ایرانی نهفته است.

برای داشتن یک دفتر کار منحصر به فرد مدرن و لوکس باید نکاتی را در طراحی آن رعایت کنیم که در اینجا به برخی از آن ها می پردازیم: در نظر گرفتن فضای خصوصی برای هر فرد: هر اداره یا سازمانی دارای کارمندانی با رده های شغلی و وظایف متفاوتی هستند پس این باید این اصل را در نظر بگیریم که هر یک از انها نیاز به فضایی خصوصی و یا نیمه خصوصی دارند تا هر کس بتواند در حریم خود بدون مزاحمت برای دیگران به وظایف خود رسیدگی کند.

یکی از کارامد ترین راهکارها برای این کار ایجاد دیوارهای جدا کننده و ایجاد پارتیشن هایی کم ارتفاع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کیفیت دفتر کار را ارتقا دهیم؟

چگونه کیفیت دفتر کار را ارتقا دهیم؟