مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 15:072022-06-09اجتماعي

پسماندهای نهاوند در 2 ایستگاه موقت جمع آوری می شوند


سرپرست حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: پسماندهای خانگی نهاوند در دو ایستگاه موقت جمع آوری و نسبت به دفع آنها اقدام می شود.

- عزیز قیاسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی تمام محل های دفع زباله خانگی در روستاها و بخش های گیان و زرین دشت تعطیل و اعلام شد  ملزم به دفع زباله در دو سایت موجود در شهرستان هستند.

  وی گفت: دو ایستگاه موقت در شهرستان تعریف شده که یکی در بخش خزل قرار دارد و دیگری در شهر نهاوند که همان مکان قبلی سایت دفن زباله است.

سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: تمام روستاهای بخش خزل و شهر فیروزان باید پسماندهای موجود را در سایت خزل و تمام روستاهای بخش مرکزی، گیان، زرین دشت و شهر نهاوند نیز پسماندهای خود را در ایستگاه موقت نهاوند دفع کنند.

وی با بیان اینکه هیچ روستایی حق ندارد زباله های خود را اطراف روستا تخلیه کند افزود: بر اساس اعلام محیط زیست نهاوند طی یک سال گذشته تاکنون تمام 156 روستای شهرستان  پسماندهای  خود را در این دو ایستگاه دفع می کنند.

قیاسی با بیان اینکه البته در حال حاضر ایستگاه های موقت موجود در شهرستان فاقد مجوز زیست محیطی هستند اضافه کرد: با توجه به اینکه دو ایستگاه موقت نهاوند و خزل فاقد مجوز زیست محیطی هستند شهرداری پیگیر اخذ مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماندهای نهاوند در 2 ایستگاه موقت جمع آوری می شوند

پسماندهای نهاوند در 2 ایستگاه موقت جمع آوری می شوند