مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 10:472022-06-09سياسي

انعقاد 12 هزار میلیارد تفاهم نامه و قرارداد بین ادارات گلستان و قرارگاه خاتم


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بیش از 12 هزار میلیارد تفاهم نامه و قرارداد بین دستگاه های اجرایی استان و قرارگاه خاتم منعقد شده است که روند برخی از آنها به کندی پیش می رود که اصلا قابل قبول نیست.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی در نشست تخصصی بررسی پروژه های قرارگاه خاتم در استان گلستان اظهار کرد: امروز برای ادامه کار پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در استان گلستان گردهم جمع شده ایم تا موانع کار را بررسی و برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: سردار سیدحسین هوش السادات فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه ها و بازدید میدانی از روند لایروبی خلیج گرگان در آینده ای نزدیک به استان ما سفر خواهد کرد.

  * سابقه اجرایی قرارگاه در کشور زبانزد است فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سابقه عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در سطح کشور زبانزد است، سرعت، کیفیت و تمرکز بر اشتغالزایی استانی از شاخصه های اجرای پروژه توسط قرارگاه است ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: بیش از 12 هزار میلیارد تفاهم نامه و قرارداد بین دستگاه های اجرایی استان و قرارگاه خاتم منعقد شده است که روند برخی از آنها به کندی پیش می رود که اصلا قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 12 هزار میلیارد تفاهم نامه و قرارداد بین ادارات گلستان و قرارگاه خاتم

انعقاد 12 هزار میلیارد تفاهم نامه و قرارداد بین ادارات گلستان و قرارگاه خاتم