مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-09اقتصادي

عزم راسخ شهرداری سی سخت در بازگشایی معابر/همکاری کم نظیر مردم در خیابان فردوسی


بازگشایی معابر شهر سی سخت در راستای آسفالته شدن و برون رفت از وضعیت موجود در حال انجام است.

- کیانوش صیادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سی سخت اظهار کرد: معابر شهر سی سخت جهت آسفالت ریزی و برون رفت از وضعیت موجود بازگشایی می شوند.

وی در حاشیه پروژه بازگشایی خیابان20 متری فردوسی گفت: یکی از اولویت های کاری شهرداری، تملک املاک مسیر و بازگشایی معابر اصلی و فرعی در شهر است که می تواند کمک قابل توجهی در روان سازی بار ترافیکی و توسعه  متوازن شهری داشته باشد.

این مسئول امور شهری یادآور شد: در همین راستا شهرداری سی سخت در تلاش است با فراهم کردن شرایط لازم خواست شهروندان مبنی بر بازگشایی این مهم را محقق و برآورده سازد.

صیادی با اشاره به بازگشایی خیابان فردوسی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مهم خیابان فردوسی است که ضمن رایزنی و توافق با مالکین مجاور این مسیر طبق برنامه عملیات بازگشایی با همکاری قابل ستایش مالکین ابتدای مسیر در حال اجراست.

صیادی در ادامه گفت: عملیات تعریض معابر با هدف گسترش شهر، بهبود عبور و مرور در جهت آسایش شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی و در راستای خدمت رسانی بهتر و شایسته به شهروندان انجام می شود که ِمی طلبد شهروندان درجهت بازگشایی معابر و توسعه شهر، همکاری و تعامل لازم را با شهرداری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ شهرداری سی سخت در بازگشایی معابر/همکاری کم نظیر مردم در خیابان فردوسی

عزم راسخ شهرداری سی سخت در بازگشایی معابر/همکاری کم نظیر مردم در خیابان فردوسی