مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 09:372022-06-09سياسي

اجرای سه پروژه گردشگری اولویت دار در شهرستان سقز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: «سه پروژه اولویت دار این اداره کل شامل، تکمیل کمپ گردشگری زیویه، بهره برداری و تجهیز موزه مردم شناسی و اجرای موزه باستان شناسی سقز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، یعقوب گویلیان در دیدار با نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار سقز اظهار کرد: شهرستان سقز با داشتن جاذبه های گردشگری متنوع طبیعی و تاریخی، یکی از مقاصد اصلی گردشگران در استان به شمار می رود که سالانه مسافران زیادی را جذب می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، افزود: با توجه به پتانسیل های بالای گردشگری و مجاورت سقز با شهر تجاری و مرزی بانه، اولویت بندی طرح های گردشگری و شناسایی مناطق مستعد در این حوزه، برای توسعه گردشگری این شهرستان امری مهم و اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: سه پروژه اولویت دار این اداره کل شامل، تکمیل کمپ گردشگری زیویه، بهره برداری و تجهیز موزه مردم شناسی و اجرای موزه باستان شناسی سقز، در این شهرستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان سقز یک منطقه ویژه برای سرمایه گذاری و گردشگری در شمال استان کردستان است، عنوان کرد: ظرفیت های مختلف سقز در آینده می تواند اقتصاد شهرستان و استان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سه پروژه گردشگری اولویت دار در شهرستان سقز

اجرای سه پروژه گردشگری اولویت دار در شهرستان سقز