مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 15:222022-06-08اجتماعي

پرونده پتروشیمی های متخلف به قوه قضاییه می رود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آلودگی منابع آبی از طریق تردد کشتی ها و فعالیت صنایع گفت: اگر دیگر نقاط خوزستان با هجوم گرد و خاک دچار مشکل می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست  در همایش ملی علوم و فنون دریایی ایران که امروز (17 خردادماه) با محوریت محیط زیست دریایی و تالاب ها در شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد، با تسلیت شهادت محیط بان این سازمان اظهار کرد: تریبون گرفتن و صحبت کردن قیمت زیادی ندارد اما عمل به صحبت های مطرح شده بسیار ارزشمند است.

وی افزود: در ایران 5 هزار و 800 کیلومتر خط آبی وجود دارد که 4 هزار و 900 کیلومتر آن در جنوب کشور و 900 کیلومتر در شمال کشور قرار دارد.

  سلاجقه با بیان اینکه ایران جزو 20 کشور نخست با تنوع زیستی است، گفت: در سال 2013 ایران جزو کشورهای دارای ابر تنوع زیستی جهان مطرح شد.

  رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: به طور میانگین سالیانه حدود 40 هزار کشتی و تانکر نفت کش از خلیج فارس عبور می کنند.

40 درصد ذخایر انرژی دنیا در ایران است.

23 درصد تولید انرژی دنیا نیز در این منطقه انجام می شود.

سلاجقه عنوان کرد: یک لوله گاز از این طرف می فرستیم و ارزش افزوده ایجاد می شود اما با یک لوله پساب، تمام مناطق از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده پتروشیمی های متخلف به قوه قضاییه می رود

پرونده پتروشیمی های متخلف به قوه قضاییه می رود