مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-08سياسي

تدارک هیأت رزمندگان برای جشن میلاد امام رضا(ع) در پی اهانت فیلم «عنکبوت مقدس»


هیأت رزمندگان اسلام در پی هتک حرمت به امام رضا (ع) بیانیه ای صادر کرد و اعلام داشت: همگام با تمامی دیگر هیأت ها و آحاد مردم و دل دادگان امام هشتم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیأت رزمندگان اسلام در پی هتک حرمت به امام رضا (ع) بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ می خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده نور خود است.

هر چند کافران را ناخوش آید ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین، همانند پیامبران الهی از انوار خداوند متعال بوده و کلهم نور واحد هستند.

تاریخ گواهی می دهد که در هر عصر و زمانی که انسان های احمق و نادان، با رفتارهای شیطانی خود برای خاموش کردن این نور الهی خودی نشان دادند؛ نتیجه اعمال و گفتارشان برعکس تصور آنان رخ کرد و بر نورانیت و درخشش این نور افزوده شد.

در بیش از چهار دهه گذشته، سیاست و راهبرد ثابت آمریکا و کشورهای اروپایی، ساخت و حمایت از فیلم های سینمایی ضداسلامی و ضدایرانی بوده و سردمداران این کشورها از رهگذر این سیاست ضدانسانی و غیراخلاقی، تلاش کرده اند تا دیدگاه جهانیان را نسبت به اسلام و مردم مسلمان و انقلابی ایران تغییر دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک هیأت رزمندگان برای جشن میلاد امام رضا(ع) در پی اهانت فیلم «عنکبوت مقدس»

تدارک هیأت رزمندگان برای جشن میلاد امام رضا(ع) در پی اهانت فیلم «عنکبوت مقدس»