مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 09:272022-06-08بين الملل

درخواست از سفیر روسیه در آمریکا برای محکوم کردن پوتین!


سفیر روسیه در آمریکا ادعا کرد، یک نامه دریافت کرده که در آن از او خواسته شده اقدامات رییس جمهور روسیه را به صورت علنی محکوم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا که چندی قبل گفته بود کارمندان سفارت تهدیدهایی از جمله خشونت فیزیکی دریافت می کنند، در یک اظهارنظر جدید از دریافت یک نامه علیه ولادیمیر پوتین خبر داد.

در حالی که تنش های آمریکا و روسیه به دنبال بحران اوکراین شدت گرفته است، سفیر مسکو در واشنگتن خبر داد که او یک نامه با محتوایی علیه ولادیمیر پوتین رییس جمنهور روسیه دریافت کرد.

به نوشته خبرگزاری تاس ، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا گفت که نامه ای دریافت کرده که از او خواسته شده است تا یک اظهارنظر علنی و عمومی علیه دولت روسیه بیان کند.

آنتونوف سه شنبه شب (دیشب) در برنامه ای که کانال یک تلویزیون روسیه پخش کرد، گفت: اخیرا نامه ای از طریق پُست دریافت کردم که در آن تقبیح وطنم و محکوم کردن اقدامات رییس جمهور روسیه در آن وجود داشت.

و به من توصیه شد در صورتی که آماده پذیرش این توافقنامه هستم، از دفتر وندی شرمن قائم مقام وزارت خارجه آمریکا پرس و جو کنم .

به گفته این مقام ارشد روس، سفارت مسکو در واشنگتن از وزارت خارجه آمریکا خواسته درباره این نامه ارسال شده برای سفارت، توضیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از سفیر روسیه در آمریکا برای محکوم کردن پوتین!

درخواست از سفیر روسیه در آمریکا برای محکوم کردن پوتین!