مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-08حوادث

علت سانحه قطار مشهد-یزد اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میرحسن موسوی درباره آخرین وضعیت سانحه قطار مسافری مشهد ـ یزد که بامداد امروز رخ داد اظهار داشت: بر اساس اطلاعات اولیه از محل، - معاون مسافری راه آهن با اشاره به جان باختن 10 مسافر در سانحه صبح امروز قطار مسافری مشهد-یزد، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد برخورد بوم بیل مکانیکی در کنار خط آهن به لکوموتیو و واگن های مسافری، موجب از خط خارج شدن 5 واگن شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میرحسن موسوی درباره آخرین وضعیت سانحه قطار مسافری مشهد ـ یزد که بامداد امروز رخ داد اظهار داشت: بر اساس اطلاعات اولیه از محل، حدود ساعت 05:30 صبح امروز هنگام عبور قطار مسافری مشهد ـ یزد در بلاک عباس آباد ـ ریزو در منطقه طبس 5 واگن مسافری از خط خارج شد که به دلیل برخورد با بیل مکانیکی در محل این اتفاق رخ داد.

وی توضیح داد: طبق اطلاعات ما این بیل مکانیکی در کنار خط بوده است که بوم آن به لکوموتیو و واگن های مسافری برخورد می کند و 5 واگن از خط خارج می شوند.

موسوی اظهار داشت: این بیل مکانیکی طبق اطلاعات اولیه به منظور بهسازی خط آهن در آن منطقه مستقر بوده است، اما فاصله کافی از خط ند اشته است.

معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه این قطار 348 نفر مسافر داشته است گفت: طبق اعلام سازمان اورژانس 10 نفر از مسافران این حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت سانحه قطار مشهد-یزد اعلام شد

علت سانحه قطار مشهد-یزد اعلام شد