مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 07:572022-06-08اجتماعي

امام جمعه ماهشهر: پتروشیمی صنعت صیادی را از بین برد


امام جمعه بندر ماهشهر، برخی سیاست های غلط دولت های قبل را عامل نابودی تالاب ها و آب های طبیعی خوزستان و ایجاد ریزگرد ها دانست و گفت: صنایع پتروشیمی باعث آلودگی هوا و از بین رفتن صنعت صیادی در بندر ماهشهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سید امیر محمدی پور روز سه شنبه در پانزدهمین همایش ملی علوم و فنون دریایی در بندر ماهشهر با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست، افزود: به مشکلات محیط زیستی ماهشهر توجه شود، چرا که وضعیت این شهرستان خوب نیست، نمی توانیم حقایق را انکار و به تشویق همدیگر بسنده کنیم.

وی با اشاره به فعالیت 24 پتروشیمی در شهرستان ماهشهر، اضافه کرد: این صنایع باعث فخر و مباهات ماست، اما مردم از آلودگی پتروشیمی ها گلایه دارند، شهروندان هوای پاک برای تنفس ندارند، به طوری که با گزارش کارشناسی ارائه مشخص می شود که منشأ بسیاری از بیماری های مردم، همین آلودگی های محیط زیستی است.

محمدی پور ادامه داد: این صنایع آلوده باعث از بین رفتن صنعت صیادی منطقه شده که از گذشته مردم به آن اشتغال داشتند.

وی تصریح کرد: هفته ای نیست که جوانان بیکار که از تجمع در مقابل در های ورودی پتروشیمی ها خسته شده اند، به ما مراجعه نکنند، آن ها می گویند آلودگی این صنایع برای ماست، اما عایدی آن برای ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ماهشهر: پتروشیمی صنعت صیادی را از بین برد

امام جمعه ماهشهر: پتروشیمی صنعت صیادی را از بین برد