مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 15:572022-06-07حوادث

شنا در زاینده رود و بالابر غیرایمن جان 2 نفر را در اصفهان گرفت


در حادثه ای نوجوان 10 ساله بر اثر غرق شدگی در زاینده رود در محدوده پارک ناژوان جان خود را از دست داد و در حادثه ای دیگر یک جوان در استفاده از بالابر غیرایمن جان باخت.

- فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه غرق شدگی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت 15 و 54 دقیقه روز گذشته به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه نوجوان 10 ساله تبعه افغان به قصد شنا وارد رودخانه شده و دچار حادثه شده است، افزود: برای امدادرسانی به این حادثه آتش نشانان از ایستگاه شماره 8 حضور یافتند و در کمتر از یک دقیقه بعد از رسیدن به محل این نوجوان را از آب خارج کردند.

کاوه آهنگران با بیان اینکه پس از پیدا کردن این نوجوان عملیات امداد و نجات و احیا وی انجام شد، بیان کرد: با وجود احیا این نوجوان بنا بر اعلام اورژانس وی در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

  بالابر غیر ایمن جوان 20 ساله را به کام مرگ کشاند در حادثه ای دیگر مهدی مرادیان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خمینی شهر بیان کرد: در ساعت 8 و 55 دقیقه صبح امروز حادثه گیر افتادن شخصی در بالابر از مرکز فرماندهی اصفهان به مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی خمینی شهر اطلاع داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا در زاینده رود و بالابر غیرایمن جان 2 نفر را در اصفهان گرفت

شنا در زاینده رود و بالابر غیرایمن جان 2 نفر را در اصفهان گرفت