مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 07:272022-06-07پزشكي

ماجرای پرحاشیه «مستر تیستر» در شیراز


برای بیمارانی که بیش از 100 کیلوگرم وزن دارند نباید از سی تی اسکن های معمولی استفاده شود و این بیماران به مراکزی که دستگاه های مخصوص بالای 100 کیلوگرم دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، همه چیز طبق معمول از یک لایو در اینستاگرام شروع شد.

حمید سپیدنام، معروف به میستر تیستر که از شاخ های مجازی محسوب می شود مدعی شد که با علائم سکته مغزی به بیمارستانی در شیراز مراجعه کرده که با او برخورد مناسبی نشده و از انجام سی تی اسکن برای او سرباز زده اند.

در پی انتشار این ویدئو و دست به دست شدن آن در شبکه های اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد بیمار به دلیل علائم بالینی که در ویدئو نیز قابل مشاهده است، نیاز به بستری و ویزیت توسط پزشک برای دریافت خدمات درمانی داشته که متاسفانه از این امر خودداری کرده است.

بدیهی است مطابق راهنماهای بالینی، انجام تمامی اعمال تشخیصی و درمانی به عهده پزشک و تیم درمان است که در خصوص بیمار مذکور نیز کادر درمان فرد را به طی این فرآیند دعوت کرده، اما همکاری لازم در این زمینه از سوی وی صورت نگرفته است.

با وجود تریاژ بیمار در بیمارستان نمازی و ارائه توضیحات کامل توسط سوپروایزر بیمارستان و تلاش برای ارائه خدمات درمانی لازم، بیمار از بستری و طی فرایند درمانی خودداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پرحاشیه «مستر تیستر» در شیراز

ماجرای پرحاشیه «مستر تیستر» در شیراز