مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 19:272022-06-06حوادث

دستگیری سارقان زورگیر در جاده شنی


فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 120 میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان به تشریح برخی از عملیات های فرماندهی انتظامی شهر ری در 24 ساعت گذشته پرداخت و گفت: ماموران پلیس در رصدهای اطلاعاتی از تخلیه کالای قاچاق در محدوده شهر ری توسط خودروهای شوتی، مطلع و برای بررسی موضوع به محل تخلیه کالا مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد که محل تخلیه کالای قاچاق، یک شرکت تولید مصالح ساختمانی است که مالک شرکت این مکان را تبدیل به محل دپوی کالا کرده است و خودروهای شوتی با همکاری مدیرعامل شرکت به این مکان در حال تردد هستند.

در همین راستا نیز پس از هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام شده و در بازدید از انبار این شرکت مقادیر فراوانی کالای قاچاق فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهر ری ادامه داد: با بررسی های پلیسی 433طاقه پارچه، 52دستگاه کولر گازی، 42دستگاه ماکروویو، 4هزار و 600 عدد لامپ و 5 هزار و 31 کیلوگرم نوار پرده کشف و متهم به قاچاق بودن این اموال معترف شد.

جلیلیان با اشاره به اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 120 میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان زورگیر در جاده شنی

دستگیری سارقان زورگیر در جاده شنی