مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 18:222022-06-06سياسي

رای قطعی برای تخریب یک ویلا در بستر تالاب امیرکلایه


به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، به دستور رییس کل دادگستری استان گیلان حکم تخریب یک ویلا که در بستر تالاب امیرکلایه احداث شده و رای قطعی آن نیز در گذشته صادر شده بود به مسؤولان مربوطه ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران اجرایی از تالاب امیر کلایه و منطقه بارکوسرای رودبنه بازدید و در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم این بخش حضور یافت.

  رییس کل دادگستری استان گیلان در ایم نشست با تسلیت ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: به فرموده حضرت امام خمینی، عالم محضر خداست لذا وقتی انسان در محضر خدا باشد نباید بجز ذات مقدس او چیزی را ببیند.

  حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی توجه به مشکلات و دردهای مردم را یکی از نشانه های وارستگی انسان برشمرد و افزود: کسی که درد مردم را نداشته باشد وابسته به دنیا و نفس خویش است.

  رییس شورای قضایی استان گیلان، نظام جمهوری اسلامی را نظامی مردمی و بر پایه مشارکت مردم برشمرد و گفت: اگر کارشناسان و متخصصان تشخیص دهند که دامنه طرح هادی باید وسیع تر و یا تنگ تر شود مطمئن باشید دولت بر مبنای همین آراء و نظرات کارشناسی عمل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای قطعی برای تخریب یک ویلا در بستر تالاب امیرکلایه

رای قطعی برای تخریب یک ویلا در بستر تالاب امیرکلایه