مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-06سياسي

افتتاح مرکز آموزشی کمیته دولتی امنیت ملی در قرقیزستان


دولت قرقیزستان در راستای مبارزه با فعالیت گروههای تروریستی و افراطی یک مرکز آموزشی برای کمیته دولتی امنیت ملی این کشور راه اندازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، در مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی کمیته دولتی امنیت ملی در نزدیکی بیشکک، سادیر جباراف رییس جمهور و قمچی بیک تاشی اف رییس کمیته دولتی امنیت ملی قرقیزستان حضور یافتند.

جباراف در مراسم افتتاحیه گفت: امروز، هر کشوری رویدادهای بین المللی را به دقت دنبال می کند.

تحلیل وضعیت آسیای مرکزی و کل جهان نشان می دهد که سازمان های تروریستی بین المللی، سازمان های افراطی، قاچاقچیان مواد مخدر و گروه های جنایتکار فراملی که به دنبال بی ثبات کردن وضعیت سیاسی-اجتماعی در قرقیزستان هستند، ممکن است تهدید امنیتی غیرمنتظره ای برای کشورها ایجاد کنند.

وی افزود: برای ارتقای مهارت های خدمات ویژه در مبارزه با تروریسم و ​​سایر جرایم و همچنین تقویت دفاع کشور در برابر تروریست ها نیاز به ایجاد یک مرکز آموزشی منطبق با تمام استانداردهای بین المللی وجود دارد.

به گفته رییس جمهور قرقیزستان، این مرکز مجهز به سیستم فنی مناسب است و تمام شرایط لازم برای آموزش، آموزش پیشرفته، اسکان طولانی مدت و نگهداری کارکنان در قلمرو آن ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز آموزشی کمیته دولتی امنیت ملی در قرقیزستان

افتتاح مرکز آموزشی کمیته دولتی امنیت ملی در قرقیزستان