مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-06اقتصادي

آغاز خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار از نیمه دوم سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درباره برنامه هوشمندسازی از طریق فروش غیر حضوری در میادین میوه و تره بار شهر تهران، - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: از نیمه دوم سال خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار ممکن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درباره برنامه هوشمندسازی از طریق فروش غیر حضوری در میادین میوه و تره بار شهر تهران، گفت: باتوجه به فراهم بودن زیرساخت های هوشمندسازی در شهرداری تهران، شرایط لازم برای فروش غیرحضوری وجود دارد.

کار از بهمن سال گذشته آغاز شده و حداقل 15 درصد پیشرفت دارد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه تا پایان فصل پاییز عملیات اجرایی پروژه هوشمندسازی میادین میوه و تره بار آغاز می شود، افزود: طی سه ماه آینده فروش آزمایشی شروع می شود و در نیمه دوم سال نیز به صورت عملیاتی و رسمی فروش هوشمند یا سفارش آنلاین آغاز خواهد شد.

این پروژه در قیمت گذاری بسیار تأثیرگذار است.

فصاحت درباره نحوه همکاری دیگر زیرمجموعه های شهرداری تهران برای راه اندازی این پروژه، بیان کرد: هوشمندسازی میادین میوه و تره بار با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار از نیمه دوم سال

آغاز خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار از نیمه دوم سال