مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 08:222022-06-06سياسي

احداث نیروگاه 300 مگاواتی خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: به زودی نیروگاه 300 مگاواتی برق خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان وارد فاز اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نگاه توسعه محوری که مدیریت جدید شرکت ملی مس دارد افق روشنی در انتظار آینده صنعت مس خواهد بود و چشم انداز دوساله ای که برای صنعت مس رفسنجان از جهت توسعه، تولید، تحقیقات، پژوهش و اشتغال ترسیم شده است، امیدوارکننده است.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه اکتشافات زیادی داریم و 75 درصد ذخایر مس ایران در معادن رفسنجان است، هنوز هم احتمال اکتشافات بیشتری وجود دارد، با برآورد اولیه ای که در منطقه سریدون صورت گرفته، قرار است 40 دستگاه حفاری دوباره برای اکتشافات جدید فعال شود که این کار موجب افزایش ذخایر خواهد شد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از معدن سریدون و توسعه ای که صورت می گیرد در آینده نزدیک موضوع اشتغال در شهرستان های رفسنجان و انار تا حد زیادی حل می شود و به جوانان جویای کار در شرکت مس توصیه می کنم هرچه زودتر برای مهارت افزایی و آموزش در حوزه هایی که مس نیاز دارد اقدام کنند و مدارک لازم از جوارکارگاهی مجتمع مس رفسنجان و فنی وحرفه ای اخذ کنند که قطعا کسانی که آموزش دیده هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیروگاه 300 مگاواتی خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

احداث نیروگاه 300 مگاواتی خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان