مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-05سياسي

سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات درگذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلال خوش چهره روزنامه نگار پیشکسوت کشورمان و از نزدیکان سیدمحمود دعایی مدیرمسول روزنامه اطلاعات با تایید خبر درگذشت او، - سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات عصر امروز در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلال خوش چهره روزنامه نگار پیشکسوت کشورمان و از نزدیکان سیدمحمود دعایی مدیرمسول روزنامه اطلاعات با تایید خبر درگذشت او، دلیل درگذشت وی را حمله قلبی در ساعات عصرگاهی امروز یکشنبه 15 خرداد 1401 اعلام کرد و گفت: حجت الاسلام دعایی پیش از این به دیابت، فشار خون و نارسایی قلبی مبتلا بود.

وی ادامه داد: حجت الاسلام دعایی تا آخرین لحظات حیاتش درباره شماره فردای روزنامه اطلاعات با تحریریه در ارتباط بود.

او از چند روز قبل به دلیل ضعف جسمانی در بیمارستان بستری شده بود، اما به درخواست خود به منزل انتقال یافت؛ تا این که دوباره با شدت بیماری به بیمارستان آتیه انتقال یافت.

خوشچهره در تکمیل این خبر اظهار داشت: ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز، حمله قلبی به این ایشان عارض شد و تلاش پزشکان برای احیای حجت الاسلام دعایی بی نتیجه ماند و ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز، وی در بیمارستان آتیه جان به جان آفرین تسلیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات درگذشت

سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات درگذشت