مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 16:072022-06-05بين الملل

حزب الله به تل آویو: اجازه اکتشاف گاز ندارید


نمایندگان جنبش حزب الله لبنان در واکنش به ورود کشتی «اسراییلی» به منطقه مورد مناقشه تاکید کردند که اجازه نخواهند داد رژیم صهیونیستی در این منطقه اقدام به اکتشاف گاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان امروز (یک شنبه) درخصوص ورود یک کشتی اسراییلی به میدان گازی کاریش که از خط 29دریایی این کشور عبور کرده واکنش نشان داد.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم و به نقل از منابع لبنانی، محمود قماطی یکی از اعضای شورای سیاسی حزب الله، گفت: به اسراییل اجازه نخواهیم داد که در منطقه مورد مناقشه، اقدام به اکتشاف گاز کند .

محمد رعد رییس ائتلاف وفاداری به مقاومت (حزب الله) در پارلمان لبنان نیز خطاب به مسئولان این کشور گفت: بیایید شرکتی را با اراده خودمان انتخاب کنیم و در مورد آن به توافق برسیم؛ بگذارید از این شرکت بخواهیم که در زمان و دوره ای که ما معین می کنیم در آب های سرزمینی مان گاز اکتشاف کند .

وی ادامه داد: هرکس از نزدیک شدن دشمن اسراییلی به این شرکت می ترسد بداند که ما مراقب پاسخ به آن ها [صهیونیست ها] هستیم؛ اما خوب نیست کشورمان را در رهن جاه طلبی ها، منافع جناحی، ترس های کوچک و خواسته هایمان در اشغال برخی از موقعیت ها قرار دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله به تل آویو: اجازه اکتشاف گاز ندارید

حزب الله به تل آویو: اجازه اکتشاف گاز ندارید