مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-05سياسي

جای خالی فعالان مدنی در دیدارهای رییسی در آبادان


مدرن بودن تنها در امکان سفر با هواپیما و پای تصاویر بزرگ نشستن نیست.

از این رو جا داشت به سخنان رییس و کارشناسان سازمان نظام مهندسی ساختمان گوش می سپرد تا بشنود و بداند هشدار داده بودند و رعایت نشد.

- عصر ایران؛ سروش بامداد- سفر روز جمعه سید ابراهیم رییسی به آبادان به منظور ابراز هم دردی با مصیبت دیدگان ریزش ساختمان متروپل چنان که همان روز و به قلمی دیگر در این رسانه آمد، اقدامی مثبت به حساب می آید.

با این حال به نظر می رسد این نوع سفرها و طراحی آنها از چند کاستی رنج می برد و اگر به رفع آنها توجه نشود جنبه نمایشی به خود می گیرد و بیش از آن که اثرگذار باشد نقد می شود مثل تعداد بیل مکانیکی های پشت سر رییس جمهور که سوژه شبکه های اجتماعی شد.

اگر داشتند 10 روز قبل کجا بودند و اگر نداشتند چرا صحنه آرایی کردند؟ کاستی نخست این که اگر کسی هیچ یک از اخبار دیدار را پی گیری نکرده باشد می تواند حدس بزند کل برنامه چه بوده است.

طبیعتا ابتدا حضور در محل حادثه و بازدید از آوار برداری و بعد شرکت در جلسه شورای اداری و سخنانی که معمولا در جلسات گفته می شود و سپس دیدار با خانواده های جان باختگان و دل جویی عاطفی که البته مانند گذشته همه هم استقبال نمی کنند و بعضا ترجیح می دهند در یک قاب قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی فعالان مدنی در دیدارهای رییسی در آبادان

جای خالی فعالان مدنی در دیدارهای رییسی در آبادان