مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 17:172022-06-04سياسي

نماینده مجلس: دشمن امید بسته ، مردم را به خیابان ها بکشاند


عده ای در فضای مجازی غوغا برپا کردند که حزب اللهی ها، افراد علاقه مند و مومن باید وارد این فضا شوند و مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت : حجت الاسلام سید رضا تقوی روز شنبه در مراسمی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای اردبیل اظهار کرد: مایه های انقلاب اسلامی ایران، مایه های عاشورایی بود و از همان آغاز انقلاب ملت که به خیابان آمد، هویت انقلاب را با این شعار و کلام آهنگین نهضت ما حسینیه معرفی کرد.

وی با بیان اینکه این انقلاب جزو مهمترین پدیده هایی بود که در قرن بیستم اتفاق افتاد و نقشه سیاسی جهان را تغییر داد، افزود: برای مطالعه هر انقلابی باید رهبری آن را شناخت، شخصیتش را تجزیه و تحلیل کرد و به بررسی جهت گیری های انقلابی اش پرداخت.

وی گفت: امروز هم مقام معظم رهبری که بدون تعارف یک هدیه الهی و شخصیتی بی نظیر و بی بدیل است و لباس زیبای امامت و رهبری در قامتش نشسته و چنان که در سخنرانی جامع امروز ایشان نیز شاهد بودیم، مردم را به خوبی هدایت می کند، امید می دهد و در صحنه نگه می دارد.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه ایران به برکت خون شهدا، هدایت های امام و رهبری و حمایت مردم یک قدرت بلامنازع در منطقه است، اظهار کرد: امروز جنگ ذهن ها و فکرها با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی در جریان است و دشمن از داخل و خارج می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دشمن امید بسته ، مردم را به خیابان ها بکشاند

نماینده مجلس: دشمن امید بسته ، مردم را به خیابان ها بکشاند