مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 07:122022-06-04سياسي

امام خمینی(ره)، امام کوخ نشینان بود نه کاخ نشینان


فرماندار پاوه با بیان اینکه امام خمینی (ره) نمونه کاملی در اخلاق، عرفان و معرفت بودند، گفت: امام ما امام کوخ نشینان بود نه کاخ نشینان و با اندیشه های بلند خود حامی مستضعفین در جهان و سایر کشورها بود.

- اردشیر رستمی فرماندار پاوه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تسلیت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با اندیشه های الهی تاریخ را دگرگون کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) امام تمامی مستضعفین بود، افزود: امام خمینی(ره) با اندیشه های بلند خود حامی مستضعفین در جهان و سایر کشورها بود.

فرماندار پاوه گفت: مقام معظم رهبری در وصف امام می فرماید، ما در گذشته و حال به غیر از انبیا و صالحین شخصیتی جامع الابعاد با این خصوصیات مثبت؛ سراغ نداشته ایم وی چهره درخشان عالم بشریت بود .

وی امام را یک عارف، فیلسوف و عالم و رهبر قدرتمند در جهان دانست و افزود: امام در فقه، بنیان گذار فقه پویا بود و این از ابتکارات امام بود که نیازهای فقهی مردم را به روز جواب دهند.

رستمی خاطرنشان کرد: در عرفان یک عارف تمام عیار بود که همواره تزکیه و تهذیب به نفس را بر تعلیم و دانش مقدم دانستند که چنین دیدگاهی داشتند که دانش هم با تمام شرافتش اگر با تزکیه و تهدیب نفس همراه نباشد به عنوان ابزاری در خدمت شیطان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره)، امام کوخ نشینان بود نه کاخ نشینان

امام خمینی(ره)، امام کوخ نشینان بود نه کاخ نشینان