مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-03سياسي

اسلامی:شهردار مقام سیاسی نیست، بلکه مقام اجرایی و خدماتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جلسه کارگروه شمسا با حضور حسین اسلامی رییس شورای شهر قم و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی استان قم برگزار شد، - رییس شورای شهر قم: کهولت سن افراد ملاک مهم ما نیست و سن فقط یک عدد است و با توجه به وضعیت فعلی، کسی لایق تر از ایشان موجود نیست و شهردار مقام سیاسی نیست بلکه مقام اجرایی و خدماتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جلسه کارگروه شمسا با حضور حسین اسلامی رییس شورای شهر قم و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی استان قم برگزار شد، رییس شواری شهر قم در این جلسه به سوالات و مطالبه گری دانشجویان پاسخگو بود.

اسلامی در خصوص ابقای مرتضی سقاییان نژاد در سمت شهردار قم بیان کرد: کهولت سن افراد ملاک مهم ما نیست و سن فقط یک عدد است و با توجه به وضعیت فعلی، کسی لایق تر از ایشان موجود نیست، شهردار مقام سیاسی نیست بلکه مقام اجرایی و خدماتی است پس قطعا شهردار محدودیت های یک مقام سیاسی را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه فرزند شهردار قم در خارج از کشور زندگی می کند، افزود: فرزندان ایشان بیشتر از 18 سال سن دارند و اختیار زندگی آن ها دست خودشان است؛ آقای شهردار از اصفهان به قم آمدند و به تبع مدیرانی که با خود آوردند هم اصفهانی بودند، اما پس از مدتی مدیران قمی جایگزین شدند و در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی:شهردار مقام سیاسی نیست، بلکه مقام اجرایی و خدماتی است

اسلامی:شهردار مقام سیاسی نیست، بلکه مقام اجرایی و خدماتی است