مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 21:022022-06-02سياسي

یارانه برای واردات بسیار مخرب بود/اعتبار ویژه رییس جمهور برای احیای دریاچه ارومیه


از سال 97، یارانه در نظر گرفته شده به بخش کشاورزی به واردکننده یعنی حلقه بیرونی پرداخت شد که در هیچ کجای دنیا چنین تجربه ای وجود نداشت چرا که مخرب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر، سید جواد ساداتی نژاد که در معیت هیات دولت به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، امشب به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شواری اداری شهرستان شبستر اظهار کرد: امسال با وجود خشکسالی توانستیم در تولید گندم وضعیت مطلوب تری را نسبت به سال گذشته در بحران امنیت غذا در جهان داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با کشت قراردادی گندم بتوانیم سال زراعی آینده شرایط مطلوب تری داشته باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که کشاورزان نباید دغدغه ای برای تولید داشته باشند، تصریح کرد: ما باید برای کشاورزان نهاده ، بذر و کود را تامین کرده و او را بیمه کنیم تا کشاورز تنها بر روی کاشت تمرکز کند.

وی ادامه داد: این باعث می شود میزان عملکرد در تولید افزایش یابد و در مجموع گندم بیشتری در کشور تولید شود،همچنین نیاز به واردات گندم از بین می رود.

ساداتی نژاد با اشاره به این که تولید قراردادی که از محوری ترین برنامه های کشاورزی دولت سیزدهم است، گفت: از سال گذشته کشت قراردادی در سطح 250 هزار هکتار آغاز شده است و انتظار می رود امسال این کشت توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه برای واردات بسیار مخرب بود/اعتبار ویژه رییس جمهور برای احیای دریاچه ارومیه

یارانه برای واردات بسیار مخرب بود/اعتبار ویژه رییس جمهور برای احیای دریاچه ارومیه