مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 18:322022-06-02سياسي

بازدید سرزده رییس کل دادگستری کردستان از کارخانه لاستیک بارز


رییس کل دادگستری استان کردستان بصورت سرزده از کارخانه «لاستیک بارز» استان بازدید کرد.

- یه گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و در راستای حمایت قضایی از تولید، بصورت سرزده و به مدت بیش از 3 ساعت از تمامی خطوط کارخانه لاستیک بارز کردستان واقع در شهرک صنعتی دهگلان بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید ، مجتبی جیریایی معاون پشتیبانی، توسعه و کیفیت کارخانه لاستیک بارز اظهار داشت: تعداد اشتغال این کارخانه بیش از 830 نفر است و هم اکنون تولید متوسط این کارخانه روزانه حدود 14 هزار حلقه لاستیک تولید و روانه بازار مصرف می نماید.

وی افزود: در صورت پشتیبانی و حمایت دستگاه های مختلف اجرایی و اضافه شدن نیروهای جدیدالاستخدام، این میزان از 17 هزار حلقه در روز عبور خواهد کرد.

وی ضمن ابراز رضایت از وضعیت فعلی کارخانه، عدم حضور ثابت سرپرست این واحد تولیدی را از مشکلات برشمرد و افزود : با توجه به دریافت تسهیلات ارزی این کارخانه به مبلغ 7/93 میلیون یورو در سال 1394 به جهت خرید ماشین آلات از صندوق توسعه ملی، هم اکنون برای بازپرداخت این تسهیلات به نرخ روز دچار مشکل جدی هستیم و این مشکل طرح توسعه کارخانه لاستیک بارز را متوقف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده رییس کل دادگستری کردستان از کارخانه لاستیک بارز

بازدید سرزده رییس کل دادگستری کردستان از کارخانه لاستیک بارز