مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 16:522022-06-02سياسي

رهبر انصارالله: 11 سپتامبر،بهانه آمریکا برای سیطره کامل بر امت اسلامی بود


رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که آمریکا حادثه 11 سپتامبر را به عنوان بهانه ای برای حمله فراگیر قرار داد تا از این طریق بتواند به صورت کامل بر امت اسلامی مسلط شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز پنجشنبه به مناسبت سالگرد مراسم  فریاد در برابر مستکبران سخنرانی کرد و گفت که در این روز، باید موضعگیری شهید حسین بدرالدین الحوثی در آن شرایط حساس را یادآوری کرد.

شهید حسین بدرالدین الحوثی در سال 2002 طرح تجمع روز فریاد را پیشنهاد کرد و از آن سال به بعد یمنی ها هر ساله به مناسبت روز فریاد در برابر مستکبران با شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود راهپیمایی میلیونی برگزار می کنند.

رهبر انصارالله تأکید کرد: آمریکا حادثه 11 سپتامبر را به عنوان بهانه ای برای حمله فراگیر قرار داد تا از این طریق بتواند به صورت کامل بر امت ما مسلط شود .

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، دشمنان در تلاش هستند تا بتوانند کاری کنند که دشمن اسراییلی ابزار مستقیم آمریکا و غرب در منطقه باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش دستور کاری برای اشغال کشورهای عربی و اسلامی و حمله به سایر کشورها داشتند، گفت: تمامی اقدامات دشمنان باعث می شود که ما نیز موضعی در قبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: 11 سپتامبر،بهانه آمریکا برای سیطره کامل بر امت اسلامی بود

رهبر انصارالله: 11 سپتامبر،بهانه آمریکا برای سیطره کامل بر امت اسلامی بود