مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-02سياسي

نیکزاد: قدرت خرید مردم متناسب با درآمد آنها تقویت و حفظ شود


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در دولت قبل از ظرفیت ارز 4200 تومان سوء استفاده شده است، گفت: قدرت خرید مردم باید با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی به موقع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی نیکزاد در پایان سفر خود به استان یزد در جلسه جمع بندی سفر که با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، استاندار و مدیران کل استان برگزار شد، با اشاره به ضرورت حمایت از خیرین، اظهار کرد: هر موقع بخش خصوصی وارد عرصه مشارکت با دولت شده ضرر کرده است و فرآیند اجرایی دولتی های در اجرای طرح های خیری باید اصلاح شود.

وی با اشاره به اهمیت اقدام دولت سیزدهم در بحث مردمی سازی یارانه ها افزود: متأسفانه در دولت قبل با ارز 4200 تومانی کالاهای بی ارزش وارد کشور شده و از این فرصت سوء استفاده کردند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که قرار بود با ارز 4200 تومانی مردم ایران مواد غذایی و کالاهای ضروری را با هزینه مناسب دریافت کنند، که این طور نشد.

نیکزاد ساماندهی بازار و قیمت های موجود با تقویت نظارت را مهمترین رسالت دولت سیزدهم برای پشتیبانی از طرح مردمی سازی یارانه ها دانست و بیان کرد: قدرت خرید مردم باید متناسب با درآمد آنها تقویت و حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: قدرت خرید مردم متناسب با درآمد آنها تقویت و حفظ شود

نیکزاد: قدرت خرید مردم متناسب با درآمد آنها تقویت و حفظ شود