مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-02سياسي

تخصیص 2800 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سید جواد ساداتی نژاد ظهر امروز پنجشنبه همزمان با سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی و به عنوان نماینده رییس جمهور در شهرستان شبستر اظهار کرد: در این سفر دو هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی این استان در نظر گرفته شده و این استان درصد بالایی از اعتبارات سفرهای استانی در بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به این که آذربایجان شرقی ظرفیت های بی نظیری در حوزه کشاورزی دارد، تصریح کرد: این استان یکی از قطب های بسیار خوب در حوزه کشاورزی و دامپروری کشور است و امیدواریم از محل مصوبات سفر نیز اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از مطالبات مردم در شبستر جاده بوده که خسارت جانی و مالی زیادی برای مردم داشته و نماینده منطقه شبستر پیگیری های زیادی برای این مشکل داشته است.

وی با اشاره به این که در مصوبات سفر، تامین مالی برای عملیات این جاده در نظر گرفته شده تا با اهتمام قرارگاه سازندگی بتواند کار خود را آغاز کند، تصریح کرد: امید است با اهتمام این قرارگاه 24 کیلومتر اول که برای مردم حائز اهمیت بیشتری است عملیاتی و امنیت لازم ایجاد شود، همچنین پروژه 49 کیلومتری این جاده به سلماس بتواند امنیت را برای تردد کنندگان در این منطقه تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2800 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی آذربایجان شرقی

تخصیص 2800 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی آذربایجان شرقی