مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 22:322022-06-01سياسي

فرصت پرداختن به حواشی نداریم/ ارس باید در کریدور زنگه زور نقش ایفا کند


با بیان اینکه منطقه آزاد ارس می تواند نقش فعال و منفعت طلبانه ای در استفاده از کریدور شرق به غرب زنگه زور در راستای ایجاد کریدور تجارت در این حوزه عمل کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مجید کیانی امشب  در مراسم معارفه اش به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس ضمن تقدیر از زحمات مدیران عامل ادوار، اظهار داشت: رهبر انقلاب در رهنمودهایشان بر رونق تولید، اشتغال و صادرات تاکید داشته اند و قطعا تلاش برای تحقق این امر در صدر برنامه های کاری بنده خواهد بود.

وی افزود: از دغدغه های اهالی صنعت، تجارت و کشاورزی ارس مطلع هستم و به این عزیزان اطمینان می دهم با کمک همدیگر برای رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری و تولید تلاش خواهم کرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به آگاهی از مطالبات بازاریان ارس، تصریح کرد: بخشی که در اختیار بنده و هیات مدیره باشد انجام می دهیم و بقیه را هم با کمک دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در سایر رده های دولت و مجلس دنبال می کنیم.

  وی با بیان اینکه منطقه آزاد ارس ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، تجارت و گردشگری دارد، متذکر شد: منطقه آزاد نیازمند توسعه متوازن در تمام بخش هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت پرداختن به حواشی نداریم/ ارس باید در کریدور زنگه زور نقش ایفا کند

فرصت پرداختن به حواشی نداریم/ ارس باید در کریدور زنگه زور نقش ایفا کند