مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 21:522022-06-01حوادث

گم شدن چوپان 50 ساله در تپه های مراوه تپه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از گم شدن یک مرد چوپان در مراوه تپه خبر داد و گفت: نیروهای امدادی در حال پیدا کردن چوپان گم شده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، قاسم غریب آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته گم شدن یک چوپان 50 ساله حوالی روستای عرب قره حاجی شهرستان مراوه تپه به سامانه ندای امداد 112 هلال احمر گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله سه تیم عملیاتی شامل 10 امدادگر از هلال احمر شهرستان مراوه تپه با بکارگیری سه دستگاه آمبولانس و خودروی کمکدار برای پیدا کردن فرد گم شده اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: امدادگران هلال احمر به همراه نیروهای مردمی، انتظامی، بخشداری و دهیاری تا ساعت سه بامداد امروز عملیات جست وجو را ادامه دادند و عملیات به دلیل تاریکی شدید هوا و شرایط منطقه به صورت موقت به حالت تعلیق درآمد.

غریب آبادی بیان کرد: صبح امروز با روشن شدن هوا و اضافه شدن تیم آنست (سگ های جست وجو و نجات) جست وجوها از سرگرفته شد.

وی تاکید کرد: منطقه محل گم شدگی خاکی و همراه با تپه ماهورهایی است که نیروهای امدادی و مردمی به ناچار با پای پیاده باید به جست وجو ادامه دهند.

گفتنی است مرد چوپان روز گذشته پس از برگرداندن گوسفندان خود به محل استراحت، برای بازگرداندن بره جامانده از گله به صحرا رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گم شدن چوپان 50 ساله در تپه های مراوه تپه

گم شدن چوپان 50 ساله در تپه های مراوه تپه