مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-01سياسي

اجرای 500 عنوان برنامه طی دهه کرامت در خراسان جنوبی


دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی از اجرای 500 عنوان برنامه گرامیداشت دهه کرامت در استان خبر داد و گفت: در دهه کرامت امسال نیز دو مادر زندانی به آغوش خانواده خود بر می گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ابراهیمی، دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: طرح خادمیاری رضوی از سال 95 شروع شده که وظیفه خادمیاران انجام خدمت به نام و یاد امام رضا(ع) و جلب رضایت آن حضرت در محل کار و زندگی شان است که با همان تخصص و علاقه ای که دارند به مردم خدمت رسانی کنند.

وی افزود: امیدآفرینی در جامعه، تقویت شبکه خادمیاری، توانمندسازی مخاطبین، جلب مشارکت های مردمی، استمرار خدمت، هم افزایی درون خشی و برون بخشی با نهادهای دولتی و مردمی، تکریم خدمت گیرندگان، اولویت بندی در برنامه ها، ایجاد حال و هوای امام رضایی و خدماتی که عموم مردم و علاقه مندان امام رضا(ع) به نام حضرت و به نفع مردم با اولویت محرومین از دیگر اهداف کانون های خدمت رضوی است.

دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی تصریح کرد: خدمت خادمیاری رضوی در 5 عرصه فرهنگی، زیارتی، مشاوره ای، خدمت رسانی عمومی و وقف و نذر است که ذیل هر کدام گروه هایی مشخص و فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 عنوان برنامه طی دهه کرامت در خراسان جنوبی

اجرای 500 عنوان برنامه طی دهه کرامت در خراسان جنوبی