مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-01بين الملل

راز پیروزی حزب الله لبنان در نبرد رسانه و افکار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جعفر بلوری طی یادداشتی در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان با عنوان راز پیروزی حزب الله لبنان در نبرد رسانه و افکار نوشت: - دیروز اعلام شد، نبیه بری برای هفتمین بار پیاپی به ریاست مجلس لبنان رسید و الیاس موصعب نیز نائب رییس شد و بدین ترتیب، جریان های سیاسی سفارتخانه ای! و وابسته به عربستان و آمریکا، شکست سنگینی متحمل شدند و سمیر جعجع مهره رژیم صهیونیستی در لبنان نیز مفتضح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جعفر بلوری طی یادداشتی در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان با عنوان راز پیروزی حزب الله لبنان در نبرد رسانه و افکار نوشت: دیروز اعلام شد، نبیه بری سیاستمدار عضو ائتلاف مقاومت لبنان برای هفتمین بار پیاپی به ریاست مجلس لبنان رسید و الیاس موصعب از دیگر اعضای عضو این ائتلافِ محبوب نیز نائب رییس شد و بدین ترتیب، جریان های سیاسی سفارتخانه ای! و وابسته به عربستان و آمریکا، شکست سنگینی متحمل شدند و سمیر جعجع مهره رژیم صهیونیستی در لبنان نیز مفتضح شد.

انتخابات پارلمانی این دوره لبنان را اگر بخواهیم در یکی دو جمله خلاصه کنیم این طور می شود: آمریکا، سعودی و رژیم صهیونیستی با وجود صرف مبالغ سنگین، به کار گیری تمام ظرفیت و دانش رسانه ای خود در منطقه، از حزب الله لبنان و مردم این کشور سیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز پیروزی حزب الله لبنان در نبرد رسانه و افکار

راز پیروزی حزب الله لبنان در نبرد رسانه و افکار