مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 21:122022-05-31بين الملل

داعش خبر اذعان به کشته شدن سرکرده خود را حذف کرد


گروه تروریستی داعش که خبر کشته شدن یکی از سرکرده های ارشد خود به همراه پنج تروریست دیگر را منتشر کرده بود، حذف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  یک منبع آگاه امروز سه شنبه خبر داد که گروه تروریستی داعش به کشته شدن یکی از سرکرده های ارشد خود اعتراف کرده است.

این منبع به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت که سایتهای وابسته به داعش، به مدت چند دقیقه، بیانیه کوتاهی درباره کشته شدن شش نفر از عناصر این گروه تروریستی در استان دیالی منتشر کردند.

به گفته این منبع، این سایتها در این خبر گفته بودند که یکی از سرکرده های داعش موسوم به ابو صالح کشته شده است، ولی پس از لحظاتی، این خبر را حذف کردند.

وی گفت که ابو صالح، نام سازمانی مسئول نظامی داعش در ارتفاعات حمرین است؛ این ترورست دو روز پیش به همراه سه نفر از همراهانش در منطقه زولوک در حمرین، در یک حمله هوایی کشته شده بود.

این منبع تأکید کرد که داعش گهگاهی به کشته شدن سرکرده های ارشد خود اعتراف می کند، ولی گاهی بیانیه های خود را در این زمینه، بنا به دلایل نامعلوم حذف می کند.

این در حالی است که نیروهای الحشد الشعبی اردیبهشت ماه گذشته عملیات امنیتی گسترده ای را در منطقه جرف النصر در شمال استان بابل و کوه های حمرین در استان صلاح الدین آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش خبر اذعان به کشته شدن سرکرده خود را حذف کرد

داعش خبر اذعان به کشته شدن سرکرده خود را حذف کرد