مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-31اجتماعي

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکور


رییس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد عضویت داوطلبان در برخی گروه های فضای مجازی که در پی تخلف و تقلب در آزمون ها هستند، هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش،عبدالرسول پورعباس در نشست عوامل اجرایی آزمون سراسری در استان آذربایجان شرقی گفت: داوطلبان و والدین گرامی آنها باید در مورد عضویت در برخی گروه ها و شبکه ها در فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند و عضویت و همکاری با برخی از این گروه ها که به دنبال  برنامه ریزی برای  تقلب و تخلف در آزمون ها هستند،  به محرومیت از آزمون می انجامد.

خوشبختانه دستگاه های امنیتی همچون پلیس فتا به خوبی بر فعالیت های این گروه های مجرم اشراف دارند و در زمان مناسب اقدامات لازم برای برخورد با آنها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد داوطلبان استان آذربایجان شرقی در آزمون سراسری سال 1400، گفت: میانگین درصد قبولی داوطلبان آذربایجان شرقی در سال 1400 بین 12/5 الی 15/1 درصد (نسبت قبولی به داوطلب) بوده است .

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه 20 درصد داوطلبان از طریق آزمون سراسری و 80 درصد با سوابق تحصیلی در دانشگاه های کشور پذیرش می شوند، افزود: آذربایجان شرقی رتبه دوازدهم را در حوزه پذیرفته شدگان در رشته های با آزمون داشته و با تفاوت پنج درصدی با استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکور

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکور