مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-31حوادث

قاتل شهدای محیط بان فارس به دام پلیس افتاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی امروز در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در تاریخ ششم خردادماه سال جاری یک فقره درگیری بین شکارچیان و محیط بانان در ارتفاعات کوه های حفاظت شده دره باغ شهرستان بوانات صورت گرفت که منجر به آسمانی شدن دو محیط بان و زخمی شدن دیگر همکارشان شده بود که بلافاصله ماموران انتظامی اقدامات فنی خود را جهت شناسایی و دستگیری ضاربان شروع کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی از همان لحظات اولیه وقوع با تحقیقات تخصصی و پلیسی موفق شدند در کمتر از 4 روز قاتل و همدستش که برای شکار غیرمجاز به کوه رفته بودند و با محیط بانان درگیر و اقدام به تیراندازی کرده بودند را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه قاتل 32 ساله و سابقه دار به همراه همدست 31 ساله خود علت و انگیزه قتل را شکار غیرمجاز اعلام کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از مخفی گاه متهمان یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقداری مهمات مربوطه کشف شد، از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه های مختلف زیست محیطی مراتب را به مرکز فوریت‎ های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل شهدای محیط بان فارس به دام پلیس افتاد

قاتل شهدای محیط بان فارس به دام پلیس افتاد