مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-31اقتصادي

بهترین روش کاهش مصرف کولر در تابستان + عکس


پنجره یو پی وی سی یکی از اصلی ترین موارد برای کاهش مصرف کولر در فصل تابستان محسوب می شود.

به طوری که این محصولات در تابستان سبب جلوگیری از ورود گرمای بیرون به داخل خانه و همچنین خروج سرمای داخل خانه به بیرون خواهند شد.

- عایق بندی پنجره یو پی وی سی در برابر گرما و سرما، نه تنها از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند بلکه در کاهش هزینه ها نیز موثر می باشد.

از آنجایی که پنجره یو پی وی سی انتقال دهنده خوبی برای گرما بشمار نمی آید، در نتیجه به هیچ عنوان دما را از خارج به داخل و یا از داخل به خارج منتقل نخواهد کرد.

میزان اتلاف انرژی در پنجره های معمولی بسیار قابل توجه است که میزان هدر رفت انرژی در پنجره های معمولی دارای صفحه های استاندارد 5 میلیمتری، هم 70٪ بوده که حتی این میزان اتلاف انرژی با جابجایی حرارت توسط فریم های فلزی بیشتر نیز خواهد شد.

در فصل تابستان پنجره های استاندارد دارای لعاب به طور متوسط قادر خواهند بود ​​بیش از 25 درصد از کل افزایش گرمای فضای داخلی را تشکیل دهند.

مناسب ترین روش برای بهینه سازی مصرف انرژی چیست؟ طبق تحقیقات انجام شده در و پنجره های دو جداره UPVC از هدر رفت 94٪ انرژی جلوگیری می کنند.

بدین صورت که فضای پر شده از گاز مابین دو صفحه شیشه ای این نوع پنجره ها، با نگه داشتن گرمای بیرون، سبب تنظیم شدن دمای داخلی محیط می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین روش کاهش مصرف کولر در تابستان + عکس

بهترین روش کاهش مصرف کولر در تابستان + عکس