مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-31سياسي

تسهیل فرایند صدور مجوز ها و حمایت از فعالیت قانونی سمن ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک، این جلسه با هدف مشارکت در تدوین برنامه های توسعه شهری در حوزه حمل و نقل پاک شکل گرفت و معاونین و نمایندگان سمن ها به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در زمینه مدیریت .

- در نخستین نشست هم اندیشی با نمایندگان گروه های مردم نهاد دوچرخه سواری تاکید شد تسهیل فرایند صدور مجوز ها و حمایت از فعالیت قانونی سمن ها نخستین نشست هم اندیشی معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل نقل و ترافیک و اعضای ستاد توان افزایی سمن های شهر تهران با نمایندگان گروه های مردم نهاد دوچرخه سواری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک، این جلسه با هدف مشارکت در تدوین برنامه های توسعه شهری در حوزه حمل و نقل پاک شکل گرفت و معاونین و نمایندگان سمن ها به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در زمینه مدیریت صحیح و ارتقای کیفی فعالیت های پیش رو پرداختند.

بر اساس این گزارش، معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک در ابتدای جلسه به ساز وکار و قوانین سمن ها اشاره کرد و گفت: گروه های مردم نهاد در امر توسعه دوچرخه سواری در شهر نیاز به مجوز های قانونی فعالیت دارند و از ستاد توان افزایی سمن ها در شورای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل فرایند صدور مجوز ها و حمایت از فعالیت قانونی سمن ها

تسهیل فرایند صدور مجوز ها و حمایت از فعالیت قانونی سمن ها