مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-31سياسي

وحیدی: همه دستگاه ها به وظیفه قانونی در ایمن سازی ساختمان ها عمل کنند


وزیر کشور با اشاره به دستور رییس ‎جمهور بر لزوم نظارت موثرتر بر ایمن سازی ساختمان ها، گفت: لازم است همه دستگاه ها با عمل دقیق به وظیفه خود در ایمن سازی سازه ها کمک کنند تا دیگر شاهد تکرار حوادثی تلخ در کشور نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور عصر دوشنبه در کارگروه ایمن سازی ساختمان های پرخطر که با حضور نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: پس از حادثه تلخ ریزش ساختمان متروپل در شهر آبادان، ریاست محترم جمهوری در جلسه هیات دولت بر نظارت بر طرح های عمرانی تاکید کرد و ابلاغیه ای هم از سوی وزارت کشور به استانداران سراسر کشور برای نظارت میدانی فعال بر طرح های بزرگ ساختمانی صادر شد.

  وی ادامه داد: براساس این ابلاغیه استانداران مامور رسیدگی به امر خطیر نظارت بر ایمنی ساختمان ها در کشور هستند و بایستی با رصد دقیق، با هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز و خارج از اصول استاندارد، برخورد قانونی لازم را داشته باشند.

وزیر کشور با بیان اینکه حادثه متروپل نشان داد که باید کار نظارت از همان مرحله اولیه طراحی و انتخاب مکان، به صورت جدی دنبال شود، اضافه کرد: داشتن پروانه فعالیت و مهم تر از همه پایان کار ساختمان شرط اساسی در بهره برداری است و نباید هیچ بنا و سازه ای بدون طی فرایند قانونی به مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: همه دستگاه ها به وظیفه قانونی در ایمن سازی ساختمان ها عمل کنند

وحیدی: همه دستگاه ها به وظیفه قانونی در ایمن سازی ساختمان ها عمل کنند