مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 08:472022-05-31سياسي

دولت باید ابزارهای نظارتی خود را برای کنترل قیمت ها تقویت کند+فیلم


نصرالله پژمانفر نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره اصلاح شیوه توزیع یارانه ها از سوی دولت اظهارکرد: - دولت باید ابزارهای نظارتی خود را برای کنترل قیمت ها تقویت کند+فیلم نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دولت حتما باید ابزارهای نظارتی را داشته باشد و حس نظارت دولت باید در جامعه ملموس باشد.

نصرالله پژمانفر نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره اصلاح شیوه توزیع یارانه ها از سوی دولت اظهارکرد: اصل اقدام دولت در اصلاح شیوه توزیع یارانه ها، میمون و مبارک است منتها باید همراه با شرایطی باشد.

وی افزود: اصل موضوع این است که مردم باید به این موضوع اعتقاد پیدا کنند و این حس که این اقدام، اقدام مفیدی است در آنها ایجاد شود.

پژمانفر با اشاره به لزوم تقویت ابزارهای نظارتی دولت برای کنترل قیمت ها گفت: دولت حتما باید ابزارهای نظارتی را داشته باشد و حس نظارت دولت باید در جامعه ملموس باشد.

ما هم در مجلس حتما در این خصوص نظارت خواهیم داشت.

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم برابری عرضه و تقاضا را در جامعه حفظ کنیم و عده ای دست به احتکار بزنند مطمئنا کمبودها مشکلاتی در جامعه ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید ابزارهای نظارتی خود را برای کنترل قیمت ها تقویت کند+فیلم

دولت باید ابزارهای نظارتی خود را برای کنترل قیمت ها تقویت کند+فیلم